Búsqueda de Editorial : EDITORIAL GALAXIA / Colección : LECTURA FACIL

3 resultados

  • (G).MISTERIO DO TORQUE DE BURELA, O.(LECTURA FACIL)
    YAÑEZ, ANTIA
    Os irmáns Antón, Carola, Sabela e Iria, co seu can Venres, investigan un misterio: o roubo do famoso Torque de Burela no Museo Provincial de Lugo. Os protagonistas terán problemas durante a súa investigación. Poderán resolvelos? ...
    Disponibilidad 3-10 días

    15,50 €

  • (G).MEIGAS.(LECTURA FACIL)
    FOLGAR BREA, ESTEBAN
    Esta é unha novela sobre meigas. Pero as meigas desta novela non son como ti cres: estas non rouban nenos e non lle fan dano á xente. As meigas desta novela viven entre nós, fan grupos de WhatsApp e axudan a quen o pide. Pero tamén se enfadan, bailan e van xuntas de festa. A protagonista desta novela é Xiana, unha rapaza de 16 anos que é neta dunha meiga. Xiana quere ser meig...
    Disponible en 1 semana

    15,50 €

  • (G).MALAS MULLERES, AS.(LECTURA FACIL)
    ALEIXANDRE, MARILAR
    Esta é unha novela sobre meigas. Pero as meigas desta novela non son como ti cres: estas non rouban nenos e non lle fan dano á xente. As meigas desta novela viven entre nós, fan grupos de WhatsApp e axudan a quen o pide. Pero tamén se enfadan, bailan e van xuntas de festa. A protagonista desta novela é Xiana, unha rapaza de 16 anos que é neta dunha meiga. Xiana quere ser meig...
    Disponible en 1 semana

    18,50 €